Starten doe je niet alleen, we begeleiden en geven advies op maat
sluit popup

Beste klant,

Naar aanleiding van de verstrengde coronamaatregelen hebben wij onze dienstverlening opnieuw bijgestuurd.

  • Onze kantoren werken met gesloten deuren. Je kan enkel mits afspraak naar kantoor komen.
  • Onze medewerkers blijven steeds bereikbaar via telefoon, Teams of mail.
  • Indien je documenten wenst binnen te brengen, gebruik hiervoor maximaal onze brievenbussen of tijdens de kantooruren, de boxen die hier speciaal voor voorzien zijn. Deze worden dagelijks meermaals leeggemaakt.
  • Maak maximaal gebruik van ons digitaal platform sbbSLIM om documenten door te sturen. Indien je hier nog niet mee werkt, neem contact met ons kantoor via mail of telefoon. Hier helpen we je graag verder.
  • Indien het gaat om een essentieel klantenbezoek dat niet digitaal georganiseerd kan worden, is een fysieke afspraak wel toegestaan, mits het respecteren van de nodige veiligheidsmaatregelen. Heb je een afspraak op kantoor of bij jou ter plaatse, dan word je vooraf geïnformeerd door je dossierbeheerder over de te respecteren hygiëne- en afstandsregels.

Op de hoogte blijven van de laatste maatregelen voor ondernemingen omtrent het coronavirus? Check onze pagina www.sbb.be/corona-info voor meer informatie.

Internationaal ondernemen met kennis van zaken

Als onderneming actief in het buitenland: zelfs al heb je strategisch alles op een rijtje, er komt ook nog een batterij aan juridische, boekhoudkundige en financiële kwesties jouw kant op. Om je het best mogelijke advies te geven, werkt SBB nauw samen met meer dan 119 onafhankelijke accountancykantoren in 70 landen. Dankzij dit netwerk, officieel The International Accounting Group, is SBB steeds dichtbij.

Wat The International Accounting Group (TIAG®) voor je doet

Als enige Belgische speler is SBB lid van TIAG. Dat netwerk legt de lat terecht hoog: elk lid heeft zich officieel geëngageerd om de klant centraal te stellen en te focussen op 100% klantentevredenheid.