mySBB, het digitaal klantenportaal van SBB

sluit popup

In het licht van de corona-problematiek hebben wij onze dienstverlening bijgestuurd:

  • Hoewel een afspraak maken op kantoor weer mogelijk is, willen we je vragen dit alleen te doen als dit strikt noodzakelijk is.
  • Onze kantoren werken niet langer met gesloten deuren. Heb je een afspraak? Gelieve je dan wel meteen bij binnenkomst aan te melden aan onze balie.
  • Onze medewerkers blijven verder steeds bereikbaar voor je via telefoon, Teams of mail.
  • Indien je documenten wenst binnen te brengen, gebruik hiervoor maximaal onze brievenbussen of tijdens de kantooruren, de boxen die hier speciaal voor voorzien zijn. Deze worden dagelijks meermaals leeggemaakt.
  • Maak maximaal gebruik van ons digitaal platform sbbSLIM om documenten door te sturen. Indien je hier nog niet mee werkt, neem contact met ons kantoor via mail of telefoon. We helpen je hier graag mee verder.

Op de hoogte blijven van de laatste maatregelen voor ondernemingen omtrent het coronavirus? Check onze pagina www.sbb.be/corona-info voor meer informatie.

Beheer jouw dossier volledig online

Met mySBB heeft SBB de communicatie en interactie tussen de klant en de dossierbeheerder aanzienlijk vereenvoudigd. Klanten kunnen vanzelfsprekend steeds terecht bij hun SBB-adviseur, maar met mySBB hebben zij een bijkomend aanspreekpunt dat 24 uur op 24 beschikbaar. Net zoals bij internetbankieren kan een klant zelf – waar en wanneer het hem past – een aantal taken uitvoeren, zonder tussenkomst van de consulent en zonder verplaatsing naar het kantoor.

Inloggen

Onze online tools voor ondernemers

sbbSLIM

Wie kiest voor sbbSLIM, ons gloednieuw digitaal klantenplatform, moet nooit meer facturen binnenbrengen op kantoor. Mailen, scannen of zelfs foto nemen volstaat. Je documenten worden verwerkt en je krijgt een betalingsvoorstel dat je daarna eenvoudig inleest in je banksoftware. In het archief vind je alle documenten gemakkelijk terug en in overzichtelijke grafieken volg je alle evoluties in omzet, kosten of bedrijfsresultaten.

sbbFACT

Met sbbFACT maak je snel en efficiënt offertes, facturen en bestelbonnen op en je beheert je klant- en artikelgegevens op een consistente manier. Al je data worden veilig opgeslagen en automatisch doorgestuurd naar de boekhouding.

Exact Online

Via Exact Online kunnen klanten voor een maandelijkse vergoeding hun volledige boekhouding zelf online voeren en online overal raadplegen. Ze spreken daarbij met hun SBB-accountant af welke boekingen ze zelf willen doen. De rest (controles, afwerkingen, back-up, beveiliging, updates, enz.) laten ze aan het SBB-kantoor over.

Onze online tools voor land- en tuinbouwers

Agri Online Mestmodule

Ook voor de milieuadministratie biedt SBB een sectorgericht registratiepakket: Agri Online. Landbouwers kunnen via dit geïntegreerd programma de belangrijkste bedrijfsparameters op vlak van milieu opvolgen en de verplichte registers bijhouden.  Je SBB-omgevingsadviseur kan op basis van deze gegevens altijd bijsturen en optimaliseren en zorgt voor een correcte mestaangifte.