Selecteer uw kantoor uit onderstaande lijst

Op basis van uw locatie selecteerden wij ons kantoor in . Wijzigen? Zoek SBB-kantoor.

Digitaal, dat is slim

Digitaal communicatiekanaal tussen de SBB-accountant en zijn klanten

Met SBB Online heeft SBB de communicatie en interactie tussen klant en dossierbeheerder aanzienlijk vereenvoudigd. Klanten kunnen vanzelfsprekend nog steeds terecht bij hun SBB-adviseur. Daarnaast hebben ze met SBB Online een bijkomend aanspreekpunt dat 24 uur op 24 beschikbaar is. Net zoals bij internetbankieren kan een klant zelf – waar en wanneer het hem past – een aantal taken uitvoeren, zonder tussenkomst van de consulent en zonder verplaatsing naar het kantoor.

 

Wie kiest voor sbbSLIM, ons gloednieuw digitaal klantenportaal, moet nooit meer facturen binnenbrengen op kantoor. Mailen, scannen of zelfs foto nemen volstaat. Uw documenten worden verwerkt en u krijgt een betalingsvoorstel dat u daarna eenvoudig inleest in uw banksoftware. In het archief vindt u alle documenten gemakkelijk terug en in overzichtelijke grafieken volgt u alle evoluties in omzet, kosten of bedrijfsresultaten. Meer informatie

 

sbbFACT is een gebruiksvriendelijk programma om facturen en offertes op te maken en om klant- of artikelgegevens te beheren. Alles wordt automatisch opgeladen in de boekhouding.
   

Andere SBB Online-programma's voor klanten

Voor belangrijke doelgroepen of voor klanten met specifieke behoeftes heeft SBB nog andere applicaties ontwikkeld. Voor meer informatie hierover contacteert u best het SBB-kantoor in uw regio. 

 

Via Boekhouding Online kunnen klanten voor een kleine maandelijkse vergoeding hun volledige boekhouding online voeren en via internet overal raadplegen. Ze spreken met hun consulent af welke boekingen ze zelf willen doen. De rest (controles, afwerkingen, back-up, beveiliging, updates, enz.) laten ze aan het SBB-kantoor over.

 

Ook voor de milieuadministratie biedt SBB een sectorgericht registratiepakket: Agri Online. Landbouwers kunnen via dit geïntegreerd programma de belangrijkste bedrijfsparameters op vlak van milieu opvolgen en de verplichte registers bijhouden.