Onze partnerships

sluit popup

Beste klant,

Naar aanleiding van de verstrengde coronamaatregelen hebben wij onze dienstverlening opnieuw bijgestuurd.

  • Onze kantoren werken met gesloten deuren. Je kan enkel mits afspraak naar kantoor komen.
  • Onze medewerkers blijven steeds bereikbaar via telefoon, Teams of mail.
  • Indien je documenten wenst binnen te brengen, gebruik hiervoor maximaal onze brievenbussen of tijdens de kantooruren, de boxen die hier speciaal voor voorzien zijn. Deze worden dagelijks meermaals leeggemaakt.
  • Maak maximaal gebruik van ons digitaal platform sbbSLIM om documenten door te sturen. Indien je hier nog niet mee werkt, neem contact met ons kantoor via mail of telefoon. Hier helpen we je graag verder.
  • Indien het gaat om een essentieel klantenbezoek dat niet digitaal georganiseerd kan worden, is een fysieke afspraak wel toegestaan, mits het respecteren van de nodige veiligheidsmaatregelen. Heb je een afspraak op kantoor of bij jou ter plaatse, dan word je vooraf geïnformeerd door je dossierbeheerder over de te respecteren hygiëne- en afstandsregels.

Op de hoogte blijven van de laatste maatregelen voor ondernemingen omtrent het coronavirus? Check onze pagina www.sbb.be/corona-info voor meer informatie.

Via partnerships bouwen we onze sectorkennis verder uit.

Om ondernemers en vrijberoepsbeoefenaars kwalitatief advies te kunnen bieden, is voeling met onze beroepsgroepen onontbeerlijk.

Onze medewerkers kunnen altijd terugvallen op hun eigen ervaring en die van hun collega’s uit alle SBB-kantoren. En via formele en informele samenwerkingsverbanden met verschillende beroepsverenigingen en andere organisaties diept SBB de specifieke sectorkennis nog verder uit. We bieden hun leden opleidingen en eerstelijnsadvies, leveren sprekers op infosessies en schrijven sectorspecifieke artikels voor hun vakbladen.

Zo creëren wij een win-winsituatie voor onze klanten en voor onze partners.